torsdag, augusti 17, 2006

Illa, illa...

Jag rensade i min garderob idag. Ut med alla kläder för att se om de passar eller inte. Usch, säger jag bara! Jag visste att det var illa men inte så illa!
Eller hur måste det vara medicinerna som gör att man går upp i vikt? Det känns lättare att leva med att de beror på dem, än på allt godis och annat skräp jag har proppat i mig (helt hämningslöst) under sommaren.

Vad ska jag ha på mig när jag börjar jobba igen? Jag har massor av överdelar men knappt några byxor som passar. Jag ser mig själv komma in på kontoret kläd som Kalle Anka (enbart ikläd tröja). Det hade varit en syn ;-)

Nä, det är väl bara att börja banta!

2 kommentarer:

Solkatten sa...

Hihi! Jag har precis samma problem. Vi skyller allt på medicinerna tycker jag.

Kattmamman (a.k.a. Bridz) sa...

En av biverkningarna med just de här behandlingarna är ju viktuppgång, om inte annat kan man samla på sig en hel del vatten, och då ser man verkligen fet ut.