tisdag, augusti 29, 2006

Fynd på IKEA

I helgen gjorde vi samma sak som resten av Sveriges befolkning, vi åkte till IKEA. Jag har aldrig sett så mkt folk och jag har ändå jobbat där till och från under fyra år. Det var något helt vansinnigt! Vi hann även med ILVA, Bauhaus (2 ggr) och några mindre möbelvaruhus. Det märkliga var att jag som i vanliga fall blir gråtfärdig bara jag ser skymten av en barnvagn eller en gravidmage, denna gång inte ens la märke till dem. Jag såg dem inte helt enkelt (trots att de säkert var flera tusen;-) och det var så skönt!

Istället hade jag tankarna på det vi var där för att göra, nämligen shoppa!!

På Ikea hittade vi ett otroligt vackert stort Bonsaiträd, jag har aldrig sett något liknande! Hoppas verkligen att det överlever. Jag har tidigare tagit död på två stycken, men de var vanliga små så detta har förhoppningsvis lite mer livskraft ;-)


Inga kommentarer: