måndag, augusti 21, 2006

Fortsättning följer...

Jag kunde inte hålla mig utan ringde upp igen. Talade om att jag ville ha en telefontid till min läkare så att hon kunde få förklara varför remissen ännu inte var skickad. Jag riktigt hörde hur sköterskan skruvade på sig när hon klämde fram att jag kunde få en tid i mitten på september. Nu är jag så uppgiven att jag struntar i när jag får tiden, bara jag får den!

När hon fått mitt personnummer för att skiva in tiden utbrast hon att jag redan hade en på onsdag i nästa vecka. Ha! Läkaren har alltså inte bara glömt att skriva min remiss hon har också glömt ta bort den telefontid som kom överens om att stryka sist jag pratade med henne.

Lite tur i all otur alltså!

3 kommentarer:

Kattmamman (a.k.a. Bridz) sa...

Skitbra!!!!

Kräv din rätt! Tyvärr handlar det om att tjata och tjata, men när det är som det är måste man stå på sig, och det gör du jättebtra!

HEJA, HEJA!

Mina sa...

Jag gör vad jag kan...
Tack SÅÅÅ MYCKET för uppmuntran!

Anonym sa...

Fy fan vad nedrigt. Att behöva vänta så länge och sen har de inget gjort. BLÄ!!
Men tur i oturen att du hade en telefontid, i alla fall. Hoppas det går bra på onsdag!