fredag, oktober 20, 2006

Sprejdag 28

Imorse åket vi in igen och tog ett nytt blodprov. Jag fortsätter att må illa och ha ont i magen men jag står ut. Dum som jag är lydde jag inte doktorns ordination om vila, utan tyckte att det var läge att göra lite ärenden när jag ändå var i gång. Inte så lyckat kanske, nu ligger jag i sängen och väntar på att de ska ringa och har jätteont i magen! Ja, jag kan inte säga annat än att jag får skylla mig själv.

Det onda kan jag ta men oron över att det kanske inte blir något är mycket värre. Det är mitt östrogen värde som är för högt vilket kan orsaka överstimulering.

De säger att det förmodligen inte är någon fara men att de inte kan lova att behandlingen fullföljs. Det här hade jag verkligen inte med i min beräkning. Att jag skulle kunna testa negativt är jag full införstådd med men att det hela inte skulle bli av har jag överhuvudtaget inte tänkt !!
De skulle ringa efter kl 14.00. Nu är kl 15.10.

Jag återkommer!

Inga kommentarer: