tisdag, oktober 03, 2006

Sprejdag 11

Nej nu börjar det! Jag har försökt hålla emot så gott det går men nu står jag inte emot längre. Jag har börjat vänta på riktigt. Igår på jobbet kom jag på mig själv med att sitta och stirra på väggalmanackan, precis som om tiden skulle gå fortare för det.

I dag är det en vecka tills jag ska på nedregleringskontroll och jag förstår inte hur jag ska få tiden och gå. Om jag känner så här nu, hur ska jag då känna under ruvartiden? Usch, jag vill inte ens tänka på det.

Enligt mina egna beräkningar blir det ET den 26/10 men jag vill veta NUUU om det stämmer!! Förmodligen är det bara att vänja sig vid frustrationen jag känner. Det kommer att blir mer av det framöver…

2 kommentarer:

Tingeling sa...

Pirrigt...jag förstår att du inte kan koncentrera dig på så mycket annat!!
Det kommer att gå bra den här gången, det tror jag!!

Mina sa...

Ja, usch vad jobbigt det är just nu...

Men som sagt det går ju upp och ner och om resultatet blir som jag önskar så är det såklart värt allt besvär!!