fredag, oktober 20, 2006

Klockan fyra kunde jag inte hålla mig längre utan ringde upp dem. Barnmorskan skulle då precis ringa mig (sure). Det blir av! Mina värden hade inte gått upp mer och plocket kommer att ske på måndag kl 09.00. Helgen ska jag använda till att vila (ska iaf försöka) och möjligen bunkra upp lite in för veckan, tidningar, böcker och annat som får tiden att gå. Jag tänkte för en gång skulle planera lite matinköp (vi äter alldeles för mycket ute) och ska kanske till och med baka. Nu ska jag koppla av med en film och tänka på något annat för en liten stund :o)

6 kommentarer:

Anonym sa...

Håller mina tummar för er på måndag! Kram och lycka till!!

Solkatten sa...

Lycka till på måndag! Håller tummarna för att det blir en bra äggskörd =)

Anonym sa...

Det var inte bara du som hann bli nervös i fredags... Jag hade lite svårt att koncentrera mig på annat och tittade ideligen i bloggen för att se om du hade uppdaterat. Underbart att du fick ett positivt besked!
Lycka till imorgon!!!

Många kramar
//Sofie

Tingeling sa...

Idag håller jag tummarna för dig! Uppdatera, uppdatera! Många kramar.

Astillbe sa...

Mina tummar hålls stenhårt! Nu ligger du nog där och tittar på medan äggen sugs ut! Hoppas att allt går bra! KRAMAR

Janna sa...

Spännande! Skönt att det blir/blev av. Skulle varit fruktansvärt att inte få en chans nu när du kämpat så.

Jag håller förstås tummarna!!