lördag, oktober 07, 2006

Sprejdag 15

I natt drömde jag att en IVF gick till på följande sätt; Först gick man in i ett rum där äggen togs ut, sen gick man in i nästa och fick ett embryo tillbaka. Efter det skulle man gå direkt till apoteket och där skulle ett gravtest utföras. Mycket bra tyckte jag. Det ända som oroade mig var att när jag blev tillsagd att gå till apoteket, hade jag inte något minne av att ha fått något embryo tillbaka … Jag lydde ändå men väl på apoteket tycke jag att det var lite konstigt att jag skulle kissa i en mugg som någon druckit kaffe ur (?). Inne på toan hittade jag ett facit över vem som skulle bli gravid och vem som inte skulle bli det. Vid mitt namn stod det såklart bara att det var osäkert. Sen vaknade jag.

Insnöad? Ja, jag vet att jag är det ;o)

Huvudvärken som började i onsdag sitter i. Bra antar jag, det betyder förhoppningsvis att sprejen fungerar.

Helgen är som tur fullbokad, hoppas att den går snabbt och att det snart blir tisdag.

Inga kommentarer: