söndag, januari 07, 2007

Sprutdag 6

Oron börjar krypa sig på…

Imorgon ska vi på vår första koll. Jag känner ytterst lite i magen och minns inte hur det kändes de senaste gångerna vid den här tiden. Vad jag däremot minns är att jag vid IVF nr två var så säker på att allt skulle går bra (allt fram till insättningen!) men som ni kanske minns blev det bara ett ägg som gick att använda, trots att det plockades ut 15 stycken.

Hjälp!

Hur ska det gå denna gång? Har jag sprejat i en evighet i onödan? Kommer tiden som jag tar ”ledigt” från jobbet vara helt bortkastad?

Gud vad jag hoppas att detta går vägen! Kan det inte få vara vår tur nu?!!

3 kommentarer:

Storkenflyger sa...

Du kan hoppa upp och hajja att det är er tur nu. Jag flaxar med vingarna över äggen. Här ska det bli barn. Oj oj oj!

Solkatten sa...

Hoppas det gick bra idag.

Kram

Anonym sa...

Klart att det är er tur nu.

Men hur gick det mänska?!

Klockan är ju för fasicken kvart i åtta måndag kväll - något kan du väl berätta för oss? (obs, inte meningen att stressa på...)

Stor kram på dig gumman!