lördag, januari 20, 2007

ET

Kl. 10.30 i förmiddags stod vi och fyra andra par utanför kliniken i ösregnet och väntande på att bli insläppta, alla med förväntan i blicken. Vi var par fem av fem i ordningen (men vi är ju vana vid att vänta ;-)

I en och en halv timme väntade vi på ”vårt” rum och sen var det äntligen vår tur.
Nu har jag två små frön i min mage och jag är sååå lycklig.
Dessa två SKA stanna och jag är nu gravid med tvillingar (tills motsatsen bevisas).


6 ägg befruktades och fortsatt dela sig men det var inga som passade för frysning. Jag är inte ett dugg ledsen för det eftersom jag hoppas på att vi inte kommer behöva dem…

Nu tänker jag njuta av känslan jag har och hoppas att den sitter i länge. Erfarenheten säger mig att jag kommer åka känslomässig bergochdalbana de två kommande veckorna, därför gäller det att njuta nu!

12 kommentarer:

Storkenflyger sa...

GRATTIS!!!

Tingeling sa...

Jättegrattis!!
Vi kör ju nästan parallellt nu - håller tummarna så det knakar för oss båda!
Njut av de ljusa stunderna när de uppenbarar sig!
Kram.

Tingeling sa...

Jättegrattis!!
Vi kör ju nästan parallellt nu - håller tummarna så det knakar för oss båda!
Njut av de ljusa stunderna när de uppenbarar sig!
Kram.

Solkatten sa...

GRATTIS!!

Anonym sa...

Grattis! Jag hoppas att du får vara gravid lääääänge. :)

Anonym sa...

Stort grattis till de två små! Nu håller jag tummarna för att de stannar kvar precis så länge som de ska.

kram!

Anonym sa...

Du finns i mina tankar / Carnesir

Salvia sa...

Håller tummar här med!

KRAM

Anonym sa...

GRATTIS och HOPPASHOPPASHOPPASHOPPASHOPPASHOPPASHOPPASHOPPASHOPPASHOPPASHOPPASHOPPASHOPPASHOPPASHOPPASHOPPASHOPPASHOPPASHOPPASHOPPASHOPPASHOPPAS...

Kram.

Mina sa...

Tack för era gratulationer och för att ni håller tummarna för mig!

Ni göra mig så glad och hjälper mig verkligen att hålla modet och humöret uppe :-D

STORA KRAMAR TILL ER ALLA!!

Dagboken sa...

Grattis! Njut av den härliga känslan!!

Anonym sa...

Jättegrattis - åh, vad jag håller tummarna för er!

Kram, kram från Fjällsippan