måndag, september 25, 2006

Sprejdag 3

Kan man säga att det här verkar gå bra fast man bara är på dag tre? Kanske lite tidigt att uttrycka sig om den saken. I lördags blev jag först lite orolig, jag började som sagt med sprejen då och hade inga förväntningar på några biverkningar.

På kvällen fick jag en sån otrolig huvudvärk och mådde jätte illa. Min första tanke var såklart att det var så här jag skulle ha det i flera veckor framöver…
Som tur var vaknade jag i söndags utan att känna någonting och så har det fortsatt.
Huvudvärken berodde nog snarare på vinet jag druckit under eftermiddagens kalas ;o)


Jag läste i min opublicerade dagbok från förra omgången, då jag sprejade i 24 dagar, att jag inte mådde dåligt förrän de sista dagarna. Denna gång ska jag spreja i 18 dagar, så man kan ju verkligen hoppas att jag då också slipper biverkningarna. Jag tycker att det räcker alldeles utmärkt med oron jag känner, det kroppsliga kan jag vara utan.

1 kommentar:

Astillbe sa...

Jag hade likadant - har sprayat i 3 veckor båda gångerna och det är först de sista dagarna som var jobbiga, värmevallningar och trötthet mestadels. Tidigare ingenting.