söndag, september 03, 2006

En mindre rolig söndagsmorgon

I dag har jag fönat vårt köksgolv!

I morse när jag vakande så stod dörren till frysen öppen och vi hade översvämning i köket, kul! Som jag tidigare berättat har vi precis lagt ett nytt golv så för att rädda det som räddas kunde, så åkte hårfönen fram. Det funkade faktiskt ganska bra. Golvet ser kanske inte längre nytt ut med det är väl sånt som man i bostadsannonser kallar charmigt…

Meningen var att vi skulle gå och träna i morse. Det händer inte ofta att andan faller på, så de tillfällena måste man ta vara på. Men nähä, istället fick vi slänga alla mat vi hade i frysen och torka upp allt vatten som låg på golvet.


Till på köpet fick jag min mens. Som vanligt hade jag börjat hoppas (varför kan jag inte bara ge mig?) Så nu är jag arg som ett åskmoln och tycker återigen att livet behandlar mig orättvist.

4 kommentarer:

Astillbe sa...

*kamar om* Vaken kul med mens eller gammalt frysvatten...

Tingeling sa...

Huu vad jag avskyr den känslan!

Uppmuntrande kram till dig!

Mina sa...

Tack för ert stöd, idag känns det redan mycket bättre!!

Kram!

Camillas lockar sa...

Va tråkigt, usch och blä :-( Tänker på dig!