torsdag, september 07, 2006

Mår bättre…

Jag mår bättre just nu. Jag känner mig lite gladare i själen och har lättare att le. Jag kan känna entusiasm över saker på ett sätt som jag inte upplevt på länge. Jag vet inte riktigt varför och tänker inte gräva i det heller, huvudsaken är att jag känner så här.

Jag känner för att utveckla andra delar av mig själv, sånt som inte har med min barnlöshet att göra, roliga saker (gud, så pretentiöst det låter). Nu har jag länge läst, grubblat och frossat i allt som har med barnlösheten att göra. Jag är trött på det och längtar efter att fokusera på något annat. Tidigare har jag inte varit kapable att göra något åt min situation men nu känns det som jag är det.


Hoppas känslan sitter i länge!

2 kommentarer:

Carnesir sa...

Det låter bra. Det är viktigt att man ser ett ljust i tunneln tillslut. Kram kram

Tingeling sa...

Fint att höra! Njut av den känslan så länge det varar!