måndag, september 18, 2006

Bloggtorka…

Jag har tappat lusten att skiva…

I alla fall för tillfället.

Varje dag funderar jag på olika inlägg, men kommer mig inte för att skiva ner dem.
Jag läser dagligen mina favoritbloggar men har själv inget behov av att skiva något.

I dag har jag och min man firat vår andra bröllopsdag, bomullsbröllop.
Nästa år är det dags för läderbröllop. Vem kom på att döpa den till det? Fanns det en tanke bakom på hur man ska fira den ;-) ?


På lördag är det dags att börja med sprejen igen. Hmm, det är med försiktig optimism som jag ser framemot det. Om inte bloggtorkan tagit slut innan så gör den det säkert då. Anledningen till att jag började blogga, var just för att skiva ner allt jag känner under en behandling. Jag kände behovet förra gången och kommer säkert göra det denna gång med…

3 kommentarer:

Kattmamman (a.k.a. Bridz) sa...

Så där är jag också. Inspirationen kommer och går. Och har man ingen lust att blogga ska man ju inte göra det heller. Bloggen är ju till för dig, inte för oss som läser.

Mina sa...

Tack för förståelsen! Ja, ibland glömmer men varför man skriver...

Amira sa...

Här är en till på gång med pillerburkarna snart. Jag hoppas du orkar skriva. Jag läser din blogg och förstår precis hur du känner. Lycka till denna gång!