måndag, september 11, 2006

Känslan består…

Jag känner mig fortfarande ovanlig uppåt!? Det känns nästan som om våren är på väg… Jo, jag vet att det snart är höst men det känns absolut inte så. Precis som när man ibland har en bestämd känsla i kroppen att det är fredag fast det kanske egentligen bara är onsdag, så känns det. Mycket skumt! Ja, ja, jag tackar och tar emot.

Helgen har återigen varit full av varuhusbesök. Det är lika kul varje gång man kommer in i ett nytt och jag tror aldrig jag kan tröttnar på det.

Varuhusen är fulla av barnfamiljer och just nu tycker jag att de är kul att se bebisar! Gravida försöker jag (måste jag erkänna) undvika så gott det går. Någon gräns för hur stark man kan vara, får det ju lov att vara ;o)

Jag undrar om det är hormonerna som gör att jag mår som jag gör. Eller snarare avsaknaden av dem… Hmmm, det kanske betyder att det snart är dags för en ny dipp i humöret. Men förhoppningsvis kommer det att vara värt det.

3 kommentarer:

Tingeling sa...

Trevligt med ständig fredagskänsla - hoppas den håller i sig lääänge! :)

Anna sa...

Låter som om uttrycket "den vår de svage kalla höst" passar in på dig! ;-)

Njut av alla positiva känslor! Hoppas att de håller i sig!

Mina sa...

TACK!! Jag njuter i fulla drag! Hoppas också att det håller i sig, om inte får jag väl glädjas åt minnet av ljusa tider när de kommer mörkare...
;o)