onsdag, november 01, 2006

Ruvardag 8

Jag känner ingenting, INGENTING! I min värld är jag med andra ord inte gravid. Jag vet att jag är mästare på att ta ut sorgen i förskott och alltid tro det värsta men jag föredrar det (uppenbarligen).

Jag måste totalt ha förträngt det hela. När jag skulle skiva inlägget fick jag räkna fram vilken dag jag är på!

Okey jag erkänner, helt har jag inte lyckats koppla bort det. Igår blev jag jätteledsen, en av våra bästa vänner fick en son och tyvärr har det den effekten på mig (jag blev såklart glad för hans skulle, jag ni vet själva hur det är…).

Har jag gett upp? Nä, det vågar jag inte riktigt. Skulle det trots allt bli något hade det ju varit hemskt om mitt barns liv startar med att jag inte trodde på henne eller honom…

6 kommentarer:

Karika Pyry sa...

Jag är på ruvardag 6 och känner egentligen ingenting heller.. Lite ömma bröst, men det kan ju också betyda att tant Röd är på gång.. Denna eviga väntan gör en tokig.. :-(

Lycka till Mina, håller min lediga tumme för att du är gravid!

Janna sa...

Vad jobbigt. Gratulationerna sätter sej i halsen. Jag vet. Men ALLA känslor är faktiskt tillåtna. Jag har bestämt mej för att vara egoist och inte tvinga mej att vara glad för alla barnafödare omkring mej. Låter hårt, jag vet, men jag har kämpat länge nog med dom känslorna och jag mår faktiskt bättre av att vara ärlig.

Du kanske inte borde känna nånting än. Jag kände ingenting förrän dagen före test (typ efter 14 dagar) och knappt då heller.

Heja på tjejen!

Tingeling sa...

Hoppas hoppas hoppas så mycket för dig nu!!

Solkatten sa...

Jag kände ingenting under min senaste ruvning, inte ens biverkningar från Progesteronet. Fortsätter hålla tummarna hårt för dig och fröet!

Amira sa...

Hallå var blev du av? Jag känner heller igenting och det är konstigt. Men prata på ändå vetja!

Mina sa...

Ni är så snälla med era uppmuntande kommentarer, jag blir så rörd att jag inte vet vad jag ska svara.

Amira, var jag blir av vet knappt jag heller... Jag ska uppdatera i helgen, det är mycket som händer just nu.

KRAM ALLA!!!