fredag, november 03, 2006

Skulle ni kunna motstå?


Jag kunde inte…
Vi åkte egentligen bara med M’s lillasyster för att titta på en valp som hon skulle köpa. Urdumt att tro att vi bara skulle kunna titta.

Vi började prata om hundar för över tre år sedan. Då sa vi att vi nog skulle vänta eftersom vi snart skulle få barn… Nu flera år senare med att gravtest bara en vecka bort har vi bestämt oss för att hämta hem denna lilla pojke. På bilden är han fem veckor gammal. Vi ska hämta honom den 17 november och jag är så lycklig!!

Men (tyvärr måste det alltid finnas ett sådant) på fredag får M svar på om han är allergisk, eller inte, jag hoppas, hoppas, hoppas på att han inte är det!!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken söting? Vad är det för ras?

Håller tummarna att allergin inte stoppar den planerade hämtningen!

Maria

Mina sa...

Tack! Visst är han söt! Det är en liten dvärg schnauzer och jag hoppas verkligen att vi kan ta hem honom.

Solens Dotter sa...

Vad gullig den är. Jag önskade att jag fick hålla om den söta valpen.