måndag, november 06, 2006

Senare

Jag har förlorat mitt jobb.

10 kommentarer:

Anonym sa...

Nej. Oh nej. Faaaaan! Jag är väldig lesden (so sorry). Hellvete. Piss. Vad ska du göra nu? När kommer du slutar?

Bara att du vet, jag håller tummarna så mycket för att IVF försöket komma lyckas.

Kram,

Nina

Janna sa...

NEEJJ! Fy vad jobbigt! Vad ska man säga?

Kram på dej vännen.

Solkatten sa...

Åh nej!!

Fasen vad tråkigt. Kram

Kattmamman (a.k.a. Bridz) sa...

Åhhh gumman vilken skit!!!!

Jag har också förlorat jobb, och det är fördjävligt och orättvist!

Jag dricker i princip inte alkohol, men den dagen jag fick reda på att jag skulle bli uppsagd gick jag och en kollega som också blev av med jobbet hem till mig och vi delade på en kvarting vaniljvodka. Du är ju inte i läge att kunna göra detsamma nu... men man får göra något riktigt dumt i sådan här situationer.

För min del slutade uppsägningen i något så mycket bättre, och det gör ju oftast det. Men vägen dit är inte alltid lätt, och när man inte vet hur det ska bli är det en klen tröst att det kanske i någon avlägsen framtid kommer att ordna sig.

Jag skickar stora kramar till dig i alla fall!!!!!

Storkenflyger sa...

Det var jäkligt pissigt. Styrka till dig. Kram

Anonym sa...

Men gud så surt! Jag känner med dig, jag har varit där själv. Tröstkram från mig.

Tingeling sa...

Åh shit, vilken eländig nyhet!
Styrkekramar till dig, tänker på dig!

Karika Pyry sa...

Oj nej..Vad hemskt.. Varma styrkekramar till dig!

Astillbe sa...

Nej, det är inte sant! Fy fan. Massvis med kramar till dig vännen.

Amira sa...

Man undrar ju hur det bara kan vara så att det tajmar med mensen, IVF och sådana här besked! Fy fasen vill man ju bara säga. Du borde beerätta till dina chefer vad de med detta besked utsätter dig för! Någongång. När du har återfått krafterna!