söndag, juni 10, 2007

Mår illa och har resfeber

Fy vad jag mår dåligt! Jag mår konstant illa, inte så att jag måste spy. Nej, det bara ligger där i bakgrunden hela tiden och gör sig påmint. Jag är så trött att jag inte vet var jag ska bli av och jag har ont i huvudet.

Först blev jag orolig för huvudvärken men läste sen att man kunde få det av att hcg-halten steg. Det känns bettryggande och jag har gärna ont om det är av den anledningen.

Imorgon går tåget till flygplatsen kl: 05.15 Jag fattar inte hur jag ska orka?!

Just nu längtar jag bara tills jag ska få komma hemma igen. Vad hände? Sen när blev jag en sån mes som bara vill vara hemma i min trygga lilla vrå?


Hur som helts är detta sista gången jag gör något sånt här mot min vilja. Blir någon sur/stött eller tycker att jag är fånig så får det gärna tycka det. Förmodligen har den personen inte genomgått fyra ivf:er för att bli gravid.

I fortsättningen tänker jag lyssna på mig själv och bara göra det som känns rätt för mig och den lill*

4 kommentarer:

Tingeling sa...

Amen! Låter som ett väldigt bra beslut.
Ha det så bra nu!

Janna sa...

Jag vet precis hur du menar. Själv ska jag också åka bort med jobbet och gruvar mej på samma sätt. Vill bara sova just nu....

Lycka till på resan och hoppas att du får roligt ändå!

Carnesir sa...

Jag har hört att det är positivt att må illa dvs att det tyder på att det är en stabil graviditet. Jag förstår dock din önskan om att få stanna hemma under den här perioden. Hoppas att du får en trevlig resa trots illamåendet.

Mina sa...

Tack Tingeling, AMEN var ordet som saknades ;-)

Lycka till på din resa Janna och ta det så lugnt du bara kan!

Carnesir, nu gör du mig orolig! Jag mår ju bara illa vissa dagar, vad kan nu det bettyda? Nä, jag ska försöka skärpa mig och inte analysera sönder allt, jag lovar.

Kram alla!!!