lördag, maj 26, 2007

5+3

Jag saknar fortfarande gravsymtom (tror jag). Försöker att analysera min kropp så lite jag bara kan. Men jag kan inte ignorera att det stuckit och värkt till i livmodern nu i två dagar. Hoppas att det är ett bra tecken.

Enligt graviditetskalendern är embryot nu stort som ett sesamfrö och imorgon börjar hjärtat slå. Jag blir alldeles varm inombords av tanken.

I dag gick vi miste om ett hus i ytterligare en budgivning. Det känns faktiskt ganska oviktigt just nu. Det enda som spelar någon roll i min värld är att jag ska få fortsätta att vara gravid.

Är jag tjatig? Det är jag säkert och det kommer jag att fortsätta vara ;-)

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh jag känner likadant! Det här är ganska komiskt! Jag har inte heller en massa grav-symtom och nu har magen varit relativt lugn i 2 dagar. Vill ju känna mer, men jag tror det kan vara så här. Det SKA gå vägen för oss!
/jamis (som inte orkar logga in)