söndag, augusti 19, 2007

Snart ul-dags!

På onsdag är det dags! Då ska vi på ultraljudsundersökningen och jag är skitskraj. Jag är inte orolig för missbildningar eller andra sjukdomar utan jag är rädd för om det över huvudtaget finns något litet barn i magen. Fortfarande går jag omkring med känslan att jag bara har hittat på det hela…

När ska jag börja tro på att jag är gravid?!!

Som tur är ska vi till MVC imorgon på rutinundersökning, förhoppningsvis är allt som det ska och då känns det nog lättare att stå ut med väntan.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh det där kommer att gå galant...det kommer att vara det allra finaste pyre i din mage...kram

Kattmamman (a.k.a. Bridz) sa...

Hoppas att det gick bra!!!

Jag tyckte att allt blev lite bättre efter undersökningen när jag visste att barnet hade både en hjärna och ett hjärta.