tisdag, mars 13, 2007

Blir tokig!

Jag blir tokig av att inte kunna kommentera, varken i min egen eller i någon annans blogg.
Har jag något problem på jobbet ringer jag alltid Helpdesk efter typ två minuters försök, jag har inget tålamod! Hemma finns ingen att ringa!

Grrrrrrh!

Hur som helts, tack för välkomnandet, det värmer. Gällande Dr H's teori så svalde jag den med hull och hår utan att ens tänka efter. Men kanske är det som ni säger, bara hans lilla teori. Kanske han säger så bara för att ha något att säga...

På adoptionsfronten händer det ingenting för tillfället. Egentligen skulle vi kunna börja skriva på våra livsberättelser och samla ihop referenser redan nu, men av någon anledning så drar jag mig för det. Det känns lite jobbigt och jag kan inte riktigt förklara varför.

Nu vill jag bara få börja utbildningen. Det ska bli jätteroligt! Tänk att få träffa en hel grupp med människor som är i samma situation som vi. Att för en gång skulle inte behöva va den som är annorlunda. För det är så jag känner mig, annorlunda.
Lite som en alien ibland…

3 kommentarer:

Janna sa...

Jag tyckte att utbildningen var väldigt givande. Jag var lite orolig innan, men vi hade spännande och engagerande diskussioner från början till slut. Min bild av adoption blev ganska förändrad av kursen. Hoppas att ni får påbörja en kurs snabbt!

Mina sa...

Ja, jag ser verkligen framemot kursen. Nu hänger det på de övriga deltagarna om det blir något eller inte. Igen är man utan makt över sitt eget liv ;-)

Kram

Mina sa...

Wow, det fungerade denna gång!