söndag, december 03, 2006

Sprejdag 7

Jag har fått nytt jobb! Jag kommer att stanna på mitt gamla företag och jobbet är visserligen ett vikariat men det verkar väldigt spännande och nu vet jag vad jag ska göra fram till oktober. Det är så himla skönt att saker och ting börjar ordna sig.

Sprejningen går bra, jag tänker inte så mycket på den men jag har fått ett nytt problem. Som det ser ut just nu, så kommer äggplocket att ske i vecka 2, vilket är samma vecka som jag börjar på min nya tjänst. Ja, ja, det är ingenting jag ska fundera på nu. Nu tänker jag bara vara glad över mitt nya jobb, att behandlingen är igång och att det snart är jul :o)

Ha en trevlig första advent allihopa!

10 kommentarer:

Storkenflyger sa...

Grattis till jobbet. Vad skönt, även om det är ett vick. Nu vänder oturen. Så det så.

Solkatten sa...

Grattis! Säger som Storkenflyger - nu vänder det =)

Carnesir sa...

Grattis till vikariatet. Det är skönt att ha ett jobb att gå till. Annars kan tankarna lätt ta upp hela ens vardag. Jag håller verkligen tummarna för att det lyckas denna gång. Kram kram

Amira sa...

Jaa, vad bra! Kände på mig att det skulle fixa sig.

Tingeling sa...

Jättegrattis till nya jobbet! Skönt att ha livet litegrann back on track igen! Kämpa på.

Mina sa...

Tack så mycket alla snälla vänner! Jag tycker att vi gemensamt bestämmer att det vänder nu :-)

KRAM!!!!

Astillbe sa...

Åh, har missat att du fått nytt jobb! Grattis!

Och det är rätt inställning, ta inte ut några problem i förskott!

KRAMAR

Janna sa...

Grattis från mej också!! Du måste ha förbrukat all otur för väldigt lång tid framöver så det måste ju bara vända nu!

KRAMAR

Karika Pyry sa...

Grattis til jobbet! Lycka till med försöket ni nu är på gång med! Håller tummarna hårt för att det lyckas! Kram!

Anonym sa...

Grattis till jobbet och lycka till med sprejningen! Den är alltid lite seg men snart, snart är du framme vid sprutorna och sen är det snart dags för äggplock.

Kram!