tisdag, december 19, 2006

Sprejdag 23

Just nu händer det inte mycket.

Jag sprejar på och det går bra. Huvudvärken gör sig påmind emellan åt och om nätterna svettas jag, men annars tänker jag inte så mycket på det hela. När tanken dyker upp är det med en känsla av hopp (hur det än blir är jag glad över att kunna känna så nu).

Det enda som oroar mig lite är att ingreppen kommer ske någon gång under den andra veckan på mitt nya jobb. Bad timing, minst sagt! Jag gör vad jag kan för att skjuta bort tankarna på det, jag får helt enkelt ta det då.

Vad jag lärt mig under hösten är att vad som helts kan hända när som helst, alltså är det ingen mening med att oroa sig över saker i förväg.

3 kommentarer:

Amira sa...

Hoppas du hinner hämta andan under jul också!
Och håller tummarna för dig denna gång!

Storkenflyger sa...

Snälla Mina uppdatera. Nu börjar jag bli orolig för dig.

Hoppas att du mår bra!

Mina sa...

Va snäll du är, det värmer så att läsa att du bryr dig!

Det är ingen fara med mig, jag mår bra men har på senare tid tappat inspirationen att skiva...

Jag ska snart samla mig och skriva några rader.

KRAM!!!