onsdag, februari 20, 2008

Dags att avsluta

Tack så jättemycket för era fina gratulationer, de värmer så att läsa.

Jag skulle ha skrivit detta inlägg för längesen men det känns svårt att klippa navelsträngen och när jag försökt skriva ihop något har jag inte lyckas få till det utan att det låter som ett tacktal på en Oscarsgala eller något.
Därför har jag skjutit på det…

Hur som helst, det jag försöker skriva är att detta blir mitt sista inlägg. Jag kommer att sakna min blogg och alla er jag haft kontakt via den, ni har verkligen hjälpt mig igenom en svår tid i mitt liv men nu är det dags att avsluta.

Ha det så bra alla vänner, I will miss you all!

10 kommentarer:

Anonym sa...

Då skickar jag dig en varm kram och all lycka framöver...det har varit en ära att få följa med dig på vägen

Anonym sa...

Och JAG kommer att sakna dig!
Men din historia ger mig hopp om att det faktiskt kan lyckas - sorg kan vändas till glädje i ett ögonblick.
Önskar dig och din familj ALLT GOTT. Stor kram.

Anonym sa...

Jag förstår ditt beslut. Hoppas att du kikar in hos mig någon gång ibland i alla fall. Kram och lycka till med mammalivet :-)

Kattmamman (a.k.a. Bridz) sa...

Lycka till med din underbart fina son!

Och skulle du någon gång bestämma dig för att fortsätta blogga så hoppas jag att du tittar in hos mig och berättar var!

Anonym sa...

Tack själv! Och varmt lycka till med sonen och livet!

Anonym sa...

Tack själv. Och stor lycka till framöver!

Och precis som Kattmamman önskar jag besked om du nånsin skulle få för dig att börja blogga igen... :)

Kram!!

Tudorienne sa...

Ååå jag tycker det är dötrist att du slutar!
Ha det så bra!

Anna sa...

Ja, precis. Skittrist att du slutar! Om bloggarlusten kommer åter, så snälla tala om var man kan hitta igen dig.

Anonym sa...

Tack för att jag fick läsa din blogg. Den var ett starkt exempel på hur livet kan vända från skit till toppen.

Lycka till i livet!

Anonym sa...

All lycka till Er! :)